Page 47 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 47
„Krátce se zabývejme touto důležitou záležitostí. Jak víte, jsou různé názory na to,
jak bylo stvořeno Stvoření. Běžný náboženský dogmatický názor stanoví, že Bůh
stvořil Své Stvoření z ničeho. Iracionální a nelogický závěr tohoto výroku je zcela
zřejmý. Jediné, co můžete stvořit z ničeho, je absolutní nic. Protože si všichni
náboženští dogmatikové a filozofové byli a jsou vědomi nelogičnosti a iracionality
tohoto výroku, přišli s koncepcí slepé víry. Takto vstoupila záležitost slepé víry do
jsoucna a bytí. Prostě řečeno: Bylo nutné prohlásit, že tajemství Boží a proces Jeho
tvůrčího počínání nelze pochopit lidskou myslí či jakýmikoli logickými a
rozumovými prostředky, a tedy se musí slepě věřit, že je tomu tak, bez ohledu na to,
jak to vyvrací jakýkoliv logický či rozumový proces lidské mysli. A když si někdo
troufá veřejně na tento rozpor upozornit, je třeba ho upálit, setnout či, v pozdější
době, vyloučit z církve, do které patřil.“
„Na druhé straně přijímá tzv. všeobecné vědecké pojetí této věci, že tu byl shluk
vysoce kondenzované věčné mrtvé hmoty, který se z nevysvětlitelných důvodů
rozhodl explodovat v spektakulární ohnivou kouli, což skončilo objevením se
Vesmíru, jaký znáte. Žádná vědomá síla nebyla za touto takzvanou explozí (teorie
Velkého třesku). Takže je tu postulována existence jakési hmoty, která sama o sobě
a ze sebe nemá jakýkoli život – jak se život pojímá a chápe – a z ní čistou náhodou
povstal Vesmír, což pak dalo popud životu, aby se vyvíjel tak, jak jej znáte.“
„Jestliže se pečlivě podíváme na tento vědecký koncept procesu stvoření, uvidíme,
že je stejně tak iracionální a nelogický, jako tento dogmaticky náboženský. Musel by
se přijímat též slepou vírou. Především: Jak se objevila mrtvá hmota? Museli byste
navzdory všem rozumovým pochodům a logice věřit, že hmota je věčná, to jest, že
je vždy bez konce a začátku. Za druhé byste museli věřit tomu, že z něčeho, co
v sobě a ze sebe nemá život, se může jakýmsi tajemným procesem odvodit život
takový, jak jej všichni znají a pojímají. Je třeba si zde uvědomit to, že něco, co není
samo o sobě a ze sebe životem, je neschopno vytvořit život. Sám význam a pojetí
výrazu „JEST“ postuluje podstatu života. Takže prvotní hmota, která není živou,
není „JEST“. Protože není tím „JEST“, může produkovat pouze smrt anebo nižádný
život, nemůže být faktorem původu jak sebe či jakékoli formy života. A protože smrt
je ničím, jedinou věcí, která může z takové hmoty vyjít, je absolutní nic.“
„Na druhé straně bylo Stvoření – podle pojetí Nového zjevení – stvořeno Pánem
Ježíšem Kristem (tehdy Nejvyšším Bohem) ne z ničeho, ale z Něho/Ní. Pán Ježíš
Kristus je pojat jako jediný, Kdož vždycky JEST bez jakéhokoli začátku a konce a
Kdož má život v Sobě, od Sebe a Sebou. Proces tohoto stvoření je dobře popsán ve
shora zmíněné jedenadvacáté kapitole.“
„Jakou to má teď souvislost s vaší schopností mít záblesk poznání toho, jaké je to
být Absolutním? Vezmete-li v úvahu skutečnost, že vždy jste – bez jakéhokoli
počátku a konce – a viditelně si představíte či zobrazíte, že něco stvoříte sami ze
sebe, z vaší samotné esence a substance, pocítíte velmi jasně, že v procesu tohoto
stvoření každý detail, každý krok, každý postup a vše ostatní integrálně spojené
s tímto procesem je vám známo absolutně kvůli prostému faktoru, že se to odvozuje
z vás. Jen přemýšlejte o něčem, co jste vytvořili vlastním počínáním ve vašem
životě. Přemýšlejte o všech krocích a postupech, které jste použili ve vašem tvoření:
Jak jste k tomu přistoupili, co jste udělali, jak jste změnili vaše postupy atd. a jak
znáte své tvoření v absolutním smyslu. Tato představa vám dá názorně záblesk
toho, jaké je to být absolutním. Vždyť jste to stvořili dle své představy, skrze svou
fantazii, tj. ze sebe. Protože to bylo stvořeno z vás samotných, stali jste se toho