Page 47 - KOROLARIA NOVÉHO ZJEVENÍ PÁNA JEŽÍŠE KRISTA
P. 47

„Krátce se zabývejme touto důležitou záležitostí. Jak víte, jsou různé názory na to,
            jak bylo stvořeno Stvoření. Běžný náboženský dogmatický názor stanoví, že Bůh
            stvořil Své Stvoření z ničeho. Iracionální a nelogický závěr tohoto výroku je zcela
            zřejmý. Jediné, co   můžete   stvořit   z ničeho,   je   absolutní   nic. Protože   si   všichni
            náboženští dogmatikové a filozofové byli a jsou vědomi nelogičnosti a iracionality
            tohoto výroku, přišli s koncepcí slepé víry. Takto vstoupila záležitost slepé víry do
            jsoucna a bytí. Prostě řečeno: Bylo nutné prohlásit, že tajemství Boží a proces Jeho
            tvůrčího   počínání   nelze   pochopit   lidskou   myslí   či   jakýmikoli   logickými   a
            rozumovými prostředky, a tedy se musí slepě věřit, že je tomu tak, bez ohledu na to,
            jak to vyvrací jakýkoliv logický či rozumový proces lidské mysli. A když si někdo
            troufá veřejně na tento rozpor upozornit, je třeba ho upálit, setnout či, v pozdější
            době, vyloučit z církve, do které patřil.“

            „Na druhé straně přijímá tzv. všeobecné vědecké pojetí této věci, že tu byl shluk
            vysoce   kondenzované   věčné   mrtvé   hmoty,   který   se   z nevysvětlitelných   důvodů
            rozhodl   explodovat   v spektakulární   ohnivou   kouli,   což   skončilo   objevením   se
            Vesmíru, jaký znáte. Žádná vědomá síla nebyla za touto takzvanou explozí (teorie
            Velkého třesku). Takže je tu postulována existence jakési hmoty, která sama o sobě
            a ze sebe nemá jakýkoli život – jak se život pojímá a chápe – a z ní čistou náhodou
            povstal Vesmír, což pak dalo popud životu, aby se vyvíjel tak, jak jej znáte.“

            „Jestliže se pečlivě podíváme na tento vědecký koncept procesu stvoření, uvidíme,
            že je stejně tak iracionální a nelogický, jako tento dogmaticky náboženský. Musel by
            se přijímat též slepou vírou. Především: Jak se objevila mrtvá hmota? Museli byste
            navzdory všem rozumovým pochodům a logice věřit, že hmota je věčná, to jest, že
            je vždy bez konce a začátku. Za druhé byste museli věřit tomu, že z něčeho, co
            v sobě a ze sebe nemá život, se může jakýmsi tajemným procesem odvodit život
            takový, jak jej všichni znají a pojímají. Je třeba si zde uvědomit to, že něco, co není
            samo o sobě a ze sebe životem, je neschopno vytvořit život. Sám význam a pojetí
            výrazu „JEST“ postuluje podstatu života. Takže prvotní hmota, která není živou,
            není „JEST“. Protože není tím „JEST“, může produkovat pouze smrt anebo nižádný
            život, nemůže být faktorem původu jak sebe či jakékoli formy života. A protože smrt
            je ničím, jedinou věcí, která může z takové hmoty vyjít, je absolutní nic.“

            „Na druhé straně bylo Stvoření – podle pojetí Nového zjevení – stvořeno Pánem
            Ježíšem Kristem (tehdy Nejvyšším Bohem) ne z ničeho, ale z Něho/Ní. Pán Ježíš
            Kristus je pojat jako jediný, Kdož vždycky JEST bez jakéhokoli začátku a konce a
            Kdož má život v Sobě, od Sebe a Sebou. Proces tohoto stvoření je dobře popsán ve
            shora zmíněné jedenadvacáté kapitole.“

            „Jakou to má teď souvislost s vaší schopností mít záblesk poznání toho, jaké je to
            být   Absolutním? Vezmete-li   v úvahu   skutečnost,   že vždy   jste –   bez   jakéhokoli
            počátku a konce – a viditelně si představíte či zobrazíte, že něco stvoříte sami ze
            sebe, z vaší samotné esence a substance, pocítíte velmi jasně, že v procesu tohoto
            stvoření každý detail, každý krok, každý postup a vše ostatní integrálně spojené
            s tímto procesem je vám známo absolutně kvůli prostému faktoru, že se to odvozuje
            z vás. Jen přemýšlejte o něčem, co jste vytvořili vlastním počínáním ve vašem
            životě. Přemýšlejte o všech krocích a postupech, které jste použili ve vašem tvoření:
            Jak jste k tomu přistoupili, co jste udělali, jak jste změnili vaše postupy atd. a jak
            znáte své tvoření v absolutním smyslu. Tato představa vám dá názorně záblesk
            toho, jaké je to být absolutním. Vždyť jste to stvořili dle své představy, skrze svou
            fantazii, tj. ze sebe. Protože to bylo stvořeno z vás samotných, stali jste se toho
   42   43   44   45   46   47   48   49   50   51   52