OSMDESÁTÝ PÁTÝ DIALOG

1. června 1999, Moskva, Rusko



Peter: Než uvedu vlastní otázky, chci se Tě jako obvykle zeptat, můj Pane Ježíši Kriste, zda si dnes ráno nepřeješ něco probrat?

Pán Ježíš Kristus: Děkuji Ti, Petře, že ses Mne zeptal, zda chci hovořit nejdříve Já. V této chvíli bych se chtěl formou opětovného zopakování věnovat některým Tvým vlastním pochybnostem a obavám, Petře, ohledně Mých častých výroků, že než byl aktivován negativní stav a než vešel do své pseudoreality lidský život, byla uzavřena dohoda, že nikdo na planetě Nula, ani nikde jinde v pseudojsoucnu a pseudobytí, si nebude pamatovat nic o této dohodě, ani o žádné dohodě, kterou uzavřel každý jedinec před inkarnací na tuto planetu či kdekoliv jinde v negativním stavu. Některé aspekty této dohody a způsob, jakým byly stanoveny, byly vymazány i z paměti členů pozitivního stavu.

Tvoje pochybnosti a starosti v tomto ohledu, Petře, se týkají pravdivosti těchto tvrzení. Říkáš si, že když nejsi schopen si pamatovat dokonce ani jednu drobnou a možná bezvýznamnou událost či podrobnost, která se stala nebo která byla součástí tvého života před tvým vtělením se na planetu Nula, a ve tvém případě, Petře, zvlášť naši dohodu, že se staneš přenašečem Mého Nového zjevení, potom možná klameš sebe i ostatní. Někdy jsi téměř zděšen, budíš se v noci v záchvatech úzkosti a myslíš na to, jaký by byl tvůj trest a odplata po tvém příchodu do duchovního světa po tvém odvolání z planety Nula, kdyby ses mýlil nebo klamal ostatní i sebe.

Pokud jde o tvůj typický lidský vědecký názor, kterému občas podlehneš, znepokojuje tě, že neexistují čili nejsou k dispozici nikomu žádná objektivní fakta, která by byla schopna tato tvrzení podložit důkazy. Jak si počínat při dokazování, že je tomu skutečně tak? Žádné takové důkazy neexistují.

V určitém smyslu musíš brát tyto Mé výroky téměř na slepou víru. Jestliže to hovořím Já a jestliže jsi přesvědčen, že jsem to Já, kdo pronáší tyto věci nebo kdo činí takové výroky, čímž jsi si často nejistý - potom je musíš přijmout bez jakýchkoliv požadavků či možnosti objektivních a vědecky ověřitelných údajů.

Sdělení o přijímání těchto tvrzení slepou vírou je v rozporu s principy Mého Nového zjevení. Jak víte, hlavním nástrojem, jehož pomocí lze dokázat, co se vám oznamuje v Mém Novém zjevení, je vaše intuice, prozíravost, logika, racionalita, rozum, intelekt a niterný smysl či vnímání nebo rozlišení, zda něco je pravdy, či není. Je to stav, kdy jednoduše víte, že něco tak je, a to bez jakékoliv potřeby objektivně ověřitelných důkazů. S objektivně ověřitelnými důkazy je ten problém, že přicházejí zvenčí.

Jestliže důkladně přezkoumáte povahu takových důkazů, jak se to odráží ve vědeckých principech, které byly zpočátku a původně zformulovány za tím účelem pseudotvůrci a pak přijaty vašimi vědci, pak dojdete nevyhnutelně k závěru, že takové důkazy jsou rovněž nespolehlivé a nikam nevedoucí, jako cokoliv jiného v lidském životě a v negativním stavu vůbec. Kolikrát ses setkal ve vědeckých kruzích s něčím, co bylo podle jejich názoru dokázáno téměř se stoprocentní jistotou, jen aby to bylo úplně vyvráceno během řady nových objevů?

Co ti tento fakt říká, Petře? Že na žádné poznání, pramenící nebo přicházející zvenčí, se nedá vůbec natrvalo spolehnout. A nejen to, ale poznání, získané takovými metodami, je velmi často buď zkreslené, či zcela nesprávné a falešné.

Důvod takové krajní nespolehlivosti jakéhokoliv poznání, získaného externími či zevními metodami, je ve faktu, že v tomto uspořádání na všechny fenomény života pohlížíš tak, jak vypadají na scéně. toto je objektivní, navenek ověřitelný pohled. Toto je pohled zdání, a ne pravé reality. proto podle tohoto pohledu či stanoviska můžeš mít jen to, co tak říkajíc vidíš svýma očima, a ne to, o co se skutečně jedná, viděno z perspektivy toho, co se skutečně děje.

Jestliže například Já pozoruji tvé chování a jestliže nemám ohledně něho žádný jiný zdroj poznatků než to, co vidím ze své perspektivy a podle tvého zevnějšku, pak nakolik pravdivé a pravé poznání jsem mohl získat o čemkoliv, co se týká důvodů, způsobu a potřeb tvého konkrétního chování a toho, kdo skutečně jsi? Ne příliš moc, protože se držím jen zevního zdání, a ne reality tvých pravých niterných motivačních faktorů, které jsou základem všech tvých aktivit a tvého každodenního chování.

Tento příklad vám velmi jasně říká, jak jsou jakékoliv vědecké metody nevhodné, povrchní a nespolehlivé. Uvážíte-li že všechno jejich poznání přichází zvenku, zvenčí pozorovatelných jevů, pak ohledně těchto metod nelze učinit žádné jiné závěry.

Jak víš, Petře, z takové perspektivy či při takovém uspořádání nebo v takovém rozpoložení neexistuje žádné pravdivé a pravé poznání. Existuje tam zdání pravého poznání, ne však poznání samotné.

Jak můžete v tomto ohledu použít něco z těchto tak zvaných lidských vědeckých či objektivních metod na něco duchovního nebo na něco, co je iniciováno z nitra anebo ve stavu niternosti, kde existuje pravá realita, Poněvadž tyto metody nejsou ani zdaleka vybaveny tak, aby se jejich pomocí rozlišilo či vnímalo cokoliv anebo vůbec bylo pochopeno, co se děje a co vzniká a je iniciováno v niterném stavu, pak nemají jiné východisko, než popřít existenci něčeho jiného, než co je pozorovatelné na scéně. Konec konců jsou takové metody sestaveny z prvků zevnějšnosti či z prvků zdánlivosti. Jestliže něco zkonstruuješ z takových elementů, bude ti to schopné vypovídat jen o něčem, co se týká té zevnějšnosti. v tom případě všechno, co se děje v pravé realitě niternosti, takovým metodám kompletně a docela unikne.

Jak vidíš z tohoto popisu, všechny tak zvané objektivní metody jsou z negativního stavu. Jsou majetkem a metodologií negativního stavu. Co se týká skutečného chápání povahy těchto metod, můžeš si být jistý, že je původně vytvořili pseudotvůrci a svěřili je lidem. A to proto, aby je drželi ve zdánlivém poznání a chápání reality jsoucna a bytí, a ne v jejich pravém poznání a chápání.

Ještě jednou, a toto opakujeme: jestliže v pozitivním stavu všechno poznání pramení z nitra každého, tedy z Mé přítomnosti v tom nitru, pak kdybys inicioval a nastolil negativní stav, musel by ses těchto metod vzdát. jinak by ses nikdy ani zdaleka nemohl přiblížit k možnosti započetí a nastolení negativního stavu.

Takže logickým závěrem v tomto ohledu bylo to, že jestliže takové pravé poznání pramení jen ze Mne uvnitř každého - nakonec, Já jsem Absolutním Poznáním Sám/Sama v Sobě, Sám/sama o Sobě, Sám/Sama od Sebe a Sám/Sama ze Sebe- -pak aby se v tom případě nastolil zcela jiný životní styl, odlišný od životního stylu pozitivního stavu, bylo nutné odvozovat všechno ze zevnějšnosti, bez jakékoliv účasti z Mé strany. Iniciátorům negativního stavu bylo zcela jasné, že při zapojení jakéhokoliv aspektu Mé účasti by se nemohlo vytvořit nic, co by se i jen vzdáleně podobalo něčemu nemajícímu pozitivní charakter. Protože věděli, že Já jsem Absolutně Pozitivní a že v takovém stavu nemůže být obsaženo nic negativního v absolutním smyslu, bylo nutné naprosto a úplně Mne vyloučit z procesu aktivace negativního stavu.

Co dostanete v konečném důsledku jakéhokoliv tvořivého či pseudotvořivého úsilí, jestliže vyloučíte jediný, samotný zdroj poznání - Mne? Jediné, co dostanete, je zdánlivé poznání. Takové zdání nevede k ničemu jinému než buď k relativnímu poznání, anebo k úplnému zkreslení a lžím.

Proto je na základě těchto faktorů jakékoliv poznání, dostupné každému v negativním stavu a lidem, buď relativní, použitelné jen na omezené, ohraničené a izolované jevy, anebo zkreslené či falešné. A o toto všechno v negativním stavu a v lidském životě jde.

Vezmeme-li v úvahu tato fakta, je zcela jasné, že nic, co je obsaženo v Mém Novém zjevení, nemůže být za účelem ověření pravdivosti jeho výroků a/nebo tvrzení podrobeno metodám negativního stavu. Pokud byste je měli použít s takovým cílem, skončilo by to totálním popřením jejich pravdivosti, anebo jejich zkreslením či zfalšováním. Nakonec, přistupujete-li k čemukoliv z pozice metodologie, která je relativní, zkreslující anebo falšující, vaše závěry o čemkoliv nemohou být jiné než relativní, zkreslené nebo falešné.

Proto bylo během přenosu a formulování všeho v Mém Novém zjevení vždy nutné pustit z hlavy jakékoliv použití jakýchkoliv metod, které byly k dispozici v negativním stavu a v lidském životě za účelem ověření a potvrzení těchto výroků a/nebo tvrzení. Namísto toho byla a je použita metodologie pozitivního stavu, což je niterné, intuitivní poznání, že něco je, či není tak, a co je perfektně smysluplné. Toto není metoda slepé víry, ale stav niterného, nevyvratitelného, logického, racionálního, do podstaty věcí pronikajícího a inteligentního poznání, které vám jasně říká, že žádné jiné vysvětlení, chápání či rozlišování není v této době možné a představitelné, jedině to, které vám uvádím Já, nebo které vám je uváděno ze Stavu Mého Absolutního Poznání prostřednictvím Mého nového zjevení.

Kvůli své relativitě velmi často nemůže žádná sentientní mysl díky faktoru té relativity objevit správné odpovědi, ať by se snažila sebevíc. Aby byl dán impuls k uskutečnění každého tvořivého úsilí jakékoliv sentientní mysli, je občas nutné jí zjevit určité poznání ze zdroje Mého Absolutního Poznání k zajištění neustálého růstu schopnosti získávat nové, vyšší a transcendentní poznání. Takové nové poznání je pro každou dobu a epochu obsaženo v Mém Novém zjevení. Kdykoliv je takové nové poznání zpřístupněno sentientní mysli, její také dáno k užívání. V okamžiku, kdy jsou všechny aspekty toho poznání plně využity a pevně zakotveny v sentientní mysli, Já poskytuji další Nové zjevení, které obsahuje nové, vyšší, transcendentnější a rozvinutější poznání, než jaké bylo k dispozici předtím. Obvykle buď nahrazuje předcházející poznání, anebo ve většině případů na něm staví. Řekněme to ještě jednou: proces ověřování pravdivosti tohoto nového poznání se uskutečňuje pomocí niterné intuice, logiky, rozumu, racionality, vhledu a inteligence každého. Protože jsou všechny tyto atributy stavem čisté niternosti, ověření vždy pramení z nitra každého.

V konkrétním případě jste vy, Moji praví představitelé na planetě Nula, byli uvedeni do pozice ověřování všeho, co je obsaženo v Mém Novém zjevení, týmiž metodami - metodami pozitivního stavu. Proto hledat toto ověřování pomocí jakýchkoliv jiných metod by znamenalo hledat ho pomocí metod negativního stavu. V tom případě, což zas a znovu opakuji, kdybyste aplikovali jeho metody, skončili byste buď úplným popřením pravdivosti Mého Nového zjevení s jeho následným odmítnutím, nebo byste jednoduše nepochopili jeho pravý význam, a následně zkreslili a/nebo zfalšovali všechny jeho principy. V tom případě byste skončili v negativním stavu a přišli o roli Mých pravých představitelů. Proto tě, Petře, prosím, abys nehledal žádné tak zvané objektivní, vědecky ověřitelné důkazy o tom, zda jsou výroky, týkající se úplného vymazání vzpomínek každého, včetně tvých - jakožto i čehokoliv jiného obsaženého v Mém Novém zjevení pravdivé, či ne, a zda v tomto ohledu neklameš sám sebe i ostatní díky tomu, že si nedokážeš vzpomenout na nic ohledně naší dohody či ohledně jakýchkoliv jiných událostí nebo čehokoliv z doby před tvou inkarnací na planetě Nula. Neslouží to dobrému cíli. Jen to působí radost negativnímu stavu.

V Mém Novém zjevení jsme již zevrubně prodiskutovali, proč bylo nutné vykonat tak nepříjemný úkol, jakým je vymazání všech vzpomínek, týkajících se naší předcházející dohody z doby před vaším vtělení se na planetu Nula, jakož i všech vzpomínek týkajících se vašeho života v jiných dimenzích předtím. Za prvé, jak si pamatuješ, učinilo by to váš život na této planetě a v lidském životě totálně a kompletně nesnesitelným. S takovými vzpomínkami a poznáním byste na planetě Nula a v lidském životě nemohli přežít. V tom případě byste ve svém poslání selhali. Vaše selhání v tomto ohledu by dalo negativnímu stavu větší šanci k tomu, aby trvale přežíval. Za druhé, s takovými vzpomínkami a poznáním by se platnost a výsledek experimentu v pseudoživotě negativního stavu anulovaly, protože by to bylo předstíraným podnikáním ve smyslu ‚jakoby‘, a ne jak to skutečně je anebo jak by to bylo. A za třetí, jestliže byste měli mít z hlediska členů negativního stavu výsadu mít k dispozici takové vědomé vzpomínky, považovali by vaši pozici za upřednostňování, stavící vás nade všechny a nade všechno, což by Mne vykreslilo jako diskriminujícího a současně zaujatého a předpojatého. V tom případě by se usoudilo, že mám negativní přirozenost. To by vedlo k velmi nebezpečnému závěru, že nakonec není žádný rozdíl mezi Mnou, Mým pozitivním stavem a jejich negativním stavem.

Jak tedy z této rozpravy jasně vidíte, všechno má svůj účel a důvod. A bez ohledu na to, jak je pro vás někdy těžké být ve vaší situaci a pozici, pokud jde v tomto ohledu o totální postrádání jakýchkoliv vzpomínek, jakož i pokud jde o všechno ostatní ve vašem lidském životě, bylo přesto nutné takové uspořádání zavést a nastolit pro vaše vlastní dobro a ochranu. Jen za takových podmínek se mohlo pozitivně uskutečnit cokoliv reálného, platného, naučitelného a prospěšného pro všechny. Jakékoliv jiné podmínky by zrušily platnost celého procesu. V tom případě by nemohlo dojít k žádnému náležitému poučení o jiném životě, odlišném od života pozitivního stavu. A to je vše, co jsem chtěl ze Své vlastní perspektivy povědět, Petře. Můžeš pokračovat kladením svých vlastních otázek.

Peter: Děkuji Ti mnohokrát za Tvoje smysluplné upřesnění této záležitosti. Současně Tě prosím o odpuštění, že jsem měl takové pochybnosti a cítil potřebu vědecky si ověřovat pravdivost Tvých výroků a sdělení.

Pán Ježíš Kristus: Je ti odpuštěno. Jelikož jsi v lidské kůži, nemůžeš se vyhnout mít takové pochybnosti a nejistotu. Je to věru nevyhnutelné. Jen se s nimi nezdržuj, ale vždy, když tě sužují, obrať svou pozornost na Mne s odevzdej je Mně. Já se o ně postarám nejvhodnějším způsobem.

Peter: Děkuji Ti za tuto připomínku. A nyní k mé otázce. Už nějakou dobu se zamýšlím nad životem zvířat na planetě Nula a v lidském životě, nad jejich významem, místem a funkcí. Jsem si vědom všeho, co jsi doposud v tomto ohledu odhalil, zejména o domácích miláčcích a jejich funkci v životě lidí, a zejména v životech Tvých představitelů. Jak víš, některá zvířata, zejména domácí miláčkové, projevují téměř lidské city a chování, což vede některé lidi, jakož i některé Tvé představitele k závěru, že tato zvířata snad mají určitý stupeň vědomého uvědomění a rozumí mnohým věcem ve svém prostředí i některým emocionálním stavům svých lidských pánů. Některá z nich mají skoro jakousi předtuchu blížící se zkázy v přírodě anebo selhání v oblasti lidských fyzických či neurologických stavů (například záchvatů epilepsie). Řečeno opět: tyto schopnosti vedli mnohé k závěru, že zvířata nebo alespoň některá z nich, jsou inteligentní a snad i rozumná. Obzvláště jsem znepokojen značným zaměřením se některých Tvých představitelů na vztah ke svým domácím miláčkům a tím, jak ve vztahu k nim mrhají časem a duchovními, duševními a ekonomickými zdroji a energiemi. Do jaké míry je to vhodné? A jaká je situace, místo, funkce a účel zvířecího života ve vztahu k nám, k lidskému životu, k negativnímu stavu a ke všem ostatním a všemu ostatnímu? Nakolik nevhodně odůvodňujeme z naší strany vlastnění takových domácích mazlíčků ve svých životech?

Pán Ježíš Kristus: Abych náležitě zodpověděl tvou otázku, musíme se vrátit zpět k úplnému počátku Stvoření, kdy bylo Stvoření uvedeno do procesu svého jsoucna a bytí. Jak víš, stav Mého Stvoření vždy byl, je a bude od věčnosti do věčnosti. Je to proces Stvoření, který má svůj relativní začátek a relativní konec s novým začátkem ve vyšší modalitě svého pokročení ve svém procesu.

Co je Stvoření obecně a co je jeho proces zvlášť? Jak víte, Stvoření pramení z Mých Absolutních Idejí a z jejich různých Absolutních Prvků, které jsou promítnuty ze stavu Mého Absolutního Nitra do stavu Mé Absolutní Zevnějšnosti. Ve svém zevním rozpoložení se Moje Stvoření jeví jako nezávislé na svém zdroji - na Mně. Jak si pamatuješ, tuto skutečnost bylo nutné vytvořit, aby se vytvořil pocit svobody a nezávislosti s cílem vykonávání voleb, změny a nepřetržité progrese. V konečném smyslu je tedy Stvoření ztělesněním Mé Ideje pro nastolení jsoucna a bytí všech a všeho v jejich vlastním nezávislém jsoucnu a bytí. Protože bylo celé jsoucno a bytí ve Mně, pak abych ho učinil nezávislým, je prvním krokem v procesu Stvoření promítnutí toho jsoucna a bytí z Mého Nitra do Mé zevnějšnosti. Jen co nastane tato projekce, na základě samotné přirozenosti Mé Ideje, která je dynamická a progresivní, je Moje Stvoření uvedeno do svého procesu, který je ve svém vlastním dynamickém stavu a procesu. Jinými slovy, protože stvoření odráží ve svém vlastním relativním rozpoložení Mou Tvořivou Přirozenost, je na základě své vlastní přirozenosti tvořivé a progresivní.

Ve svém původním uspořádání je Stvoření pojímáno jako stav rozpoložení, místo a proces, jehož účelem je zřídit nekonečnou rozmanitost jedinečných, nezávislých a specifických prostředí či míst, do kterých jsou uvedeny všechny stvořené sentientní entity s vytvořením vhodné atmosféry a oblasti pro jejich vlastní tvořivé usilování. Protože všechny sentientní entity ve svém původním rozpoložení, tak jak byly stvořeny, odrážejí ve svém relativním stavu Mou Absolutní Tvořivou Přirozenost, jsou i ony ve své přirozenosti tvořivé. Takže na základě své přirozenosti mají své vlastní ideje, které promítnutím do jejich vlastního prostředí dávají vznik různým entitám, které se stanou ztělesněním těchto idejí v konkrétním či zjevném stavu.

Jak víš, Petře, sentientní mysl těchto sentientních entit pochází z přirozenosti Mé Absolutní Sentientní Mysli. Sentientní mysl vypouští svoje jsoucno a bytí, jakož i své tvořivé úsilí prostřednictvím procesu své duševní činnosti či mentality. tato mentalita, pocházející z Mé Absolutní Mentality a procesu Mé Absolutní Duševní Činnosti, pozůstává z různých složek v jejich jedinečném konglomerátu, které uvádějí jakoukoliv sentientní entitu do stavu sebevědomí, vnímání sebe, sebeztotožnění, vlastní emotivnosti, sebepociťování, vnímání všech ostatních a všeho ostatního a lásky k životu. Kvůli faktu, že základní přirozenost každé sentientní entity je v její původní koncepci tvořivá a projektivní, všechno, co vytváří z procesů a dynamiky své duševní činnosti či mentality, má na základě samotné povahy nezávislosti každé sentientní entity tendenci umístit se svým vlastním nezávislým způsobem navenek od této sentientní mysli jako svoje vlastní relativní jsoucno a bytí.

V absolutním smyslu můžeš tuto záležitost pojímat jako něco, co pochází z Mé Absolutní Duševnosti. Takže všechno, co si myslím a emočně prožívám, všechny ideje a duševní prvky procesu myšlení, cítění, projevování zálib a vůbec všeho, se na základě procesu jejich dynamického objevování se v Mé Mysli, kdy je vysílám ze Svého nitra, jeví navenek ode Mne jako různé formy žijících sentientních a nesentientních entit. Podobně, cokoli si nějaká sentientní entita myslí, cítí, v čem má zalíbení atd., se jako duševní prvky v průběhu jejich vytváření separují od této sentientní mysli a jeví se jako vlastní nezávislé životní formy. Povaha a obsah takových myšlenek, emocí, pocitů, zálib atd. určuje povahu a obsah jakýchkoliv takových životních forem. Všechny se stávají relativními vůči sentientní mysli, stejně jako je jakákoliv sentientní mysl relativní vůči Mé Absolutní Sentientní Mysli.

Z tohoto popisu můžete odvodit genezi nesentientních životních forem, v tomto konkrétním případě všech zvířat. V určitém smyslu můžete život zvířat pojímat jako vedlejší produkt činnosti sentientní mysli, zejména a zvláště procesu její duševní činnosti. Sentientní mysl je nepřetržitě ve stavu myšlenek a emocí a v procesu myšlení a pociťování. Na základě své přirozenosti neustále vytváří své náklonnosti k jsoucnu a bytí a všem vedlejším produktům procesu své duševní činnosti. Skrze ni a s ní je udržován život všech takových nesentientních entit.

Výše uvedený popis geneze nesentientních životních forem musíte chápat pomocí procesu projekce všech prvků sentientní duševní činnosti do všech úrovní jsoucna a bytí a jejich příslušných dimenzí. Na duchovní úrovni jsou jejich ideje tvořeny z idejí myšlenek, emocí, náklonností, pocitů a myšlení. Protože jsou čistými ideami, jsou na této úrovni životní formy zvířat ve stavu svých idejí a v procesu své projekce do intermediální dimenze a skrze ni do fyzické či hmotné dimenze, kde se stávají konkrétním a hmatatelným ztělesněním těch idejí s všech jejich prvků. Proto vždy, když je na duchovní úrovni vytvořena například nějaká idea jakékoliv náklonnosti, jeví se jako nehmatatelná, avšak viditelná forma zvířete. tato forma je následně promítnuta do intermediální oblasti, kde přijme prvky své vlastní duševní činnosti, počaté přirozeností sentientní mentality a její projekcí. V tom stavu je procesem souvztažností promítnuta do fyzické dimenze, kde se stává konkrétním zvířetem, které v sobě nese všechny prvky svých duchovních idejí, vytvářených v duchovní dimenzi; všechny prvky specifického procesu duševní činnosti, objevující se v intermediální dimenzi; a všechny prvky své konkrétní a hmatatelné manifestace, ve které končí ve fyzické či zevní dimenzi.

Jak z tohoto popisu vidíš, konkrétní zvířata se v duchovní a intermediální dimenzi nejeví jako něco hmatatelného a na sentientní mysli nezávislého. V těch dimenzích se jeví jen jako vizuální konstrukce vykreslující stav a proces sentientní mysli na každé křižovatce toho stavu a procesu. Takže jakákoliv změna ve stavu a procesu sentientní mysli změní formy a typy zvířat, které se v důsledku této změny objeví. Ony nesou povahu té změny. Protože existuje nekonečná rozmanitost těchto změn a všech idejí tvořených sentientní myslí ve všech aspektech jejího procesu duševní činnosti, existují nekonečné zvířecí formy, odrážející povahu těchto změn a všech těchto idejí. Jak postupují do svého vlastního jsoucna a bytí, jsou na úrovni fyzických či materiálních (ve smyslu hmoty) dimenzí zakotveny v konkrétních a hmatatelných životních formách.

Otázkou však je: jaký je účel objevení se jakýchkoliv životních forem v jejich vlastním nesentientním jsoucnu a bytí? V duchovním a intermediálním světě, kde jejich objevení se není konkrétní, je jejich funkcí poskytovat každé sentientní entitě objektivní zpětnou vazbu ohledně povahy a procesu jejich myšlenek, emocí, pocitů, náklonností a všeho ostatního, neustále vytvářeného procesem její duševní činnosti. V každé jednotlivé době každá příslušná entita nejen že subjektivně rozlišuje, co si myslí a cítí, v čem má zalíbení, ale v okamžiku, kdy se jakékoliv takové myšlenky, pocity, zalíbení atd. objeví, může je vidět mimo sebe jako objektivní konstrukce ve formě zvířat, které ji signalizují objektivní a konkrétní stav povahy a obsahu aktuálního procesu její duševní činnosti. Tato objektivní zpětná vazba jejích subjektivních stavů a procesů je nutný průvodní jev aktivit sentientní mysli, který posiluje její náležitost a vhodnost na každém styčném bodu jejich nastávání. Z povahy zjevujících se zvířecích forem může jakákoliv sentientní entita okamžitě určit skutečný stav a obsah svých vlastních duchovních a duševních dispozic i to, Jak ovlivňují její prostředí i každého, kdo se nachází v její blízkosti. Také v duchovním a intermediálním světě nejsou zvířata vnímána jako něco na sentientní mysli nezávislé, mající svůj specifický život. Namísto toho jsou vnímána jako to, čím skutečně jsou: jako objektivní a zevní zobrazení stavu a procesu sentientní mysli. Z toho důvodu nemají v těch světech stejný význam jako například na planetě Nula.

Na úrovni fyzické či zevní dimenze v pozitivním stavu Stvoření, i když se všechna zvířata ve vlastním životě jeví jako nezávislé entity, nezávislé na životě sentientní mysli, přesto je všichni obyvatelé této dimenze považují za konečnou konkrétní a hmatatelnou manifestaci stavů sentientní mysli a procesů její duševní činnosti pro výše uvedený účel. Proto lidé v této dimenzi svá zvířata respektují a nechávají je žít v jejich vlastním přírodním prostředí, aniž by měli potřebu vytvářet si k nim nějaké vazby neboli zasahovat do jejich vlastního způsobu nesentientního života. Procesem své vlastní duševní činnosti udržují život svých zvířat ve správné funkční a produktivní modalitě. Na svá zvířata pohlížejí jako na faktory přispívající k zachování správné ekologické rovnováhy svého prostředí.

Zda zvířata mohou být rozumná, inteligentní a uvědomělá sama od sebe a sama v sobě, i když jen v elementárním stavu, tkví ve faktu, že odrážejí rozpoložení sentientní mysli. Jelikož jsou všechna zvířata v konečném smyslu konkretizovanou projekcí stavů sentientní mysli a procesů její duševní činnosti, odrážejí některé prvky těchto stavů a procesů. Není to tak, že by zvířata sama od sebe a sama o sobě mohla mít takové charakteristiky a rysy, ale ve svých výrazech a dojmech jsou zcela závislá na jsoucnu a bytí sentientní mysli a na jejích duševních stavech a procesech. Zvířata je tedy mohou odrážet svým vlastním omezeným způsobem, aniž by byla skutečně a fakticky taková sama od sebe a sama o sobě. Jednoduše řečeno, zvířata reagují na projekci idejí svých sentientních pánů, v jejichž duševním procesu jsou zakotveny a manifestovány.

V lidském životě a v negativním stavu je situace zcela jiná. Tento rozdíl není ani tak v genezi životních forem zvířat a v jejich zavedení, jako spíše v účelu, pro jaký je například lidé využívají.

Než se pustíme do tohoto aspektu našeho tématu, musíme si stručně upřesnit způsoby života, jakéhokoliv života, který započal na planetě Nula. Jak víš, Petře, a každý, kdo čte tato slova, jedním z mnoha účelů, pro které byl aktivován negativní stav a lidský život, bylo dokázat, že život nevznikl ze Mne nebo z nějakého boha, čili z Mých duchovních principů, ale že jde o evoluční proces, ke kterému dochází bez jakéhokoliv zevního přispění nebo postrčení a který se vyvíjí z jedné jediné buňky a vyvrcholí vznikem sentientních životních forem - v našem případě - lidí. Jak by sis počínal při dokazování, že tomu tak je? Pseudotvůrci po dlouhém uvažování a experimentování přišli s ideou oddělení jednoho z nejzevnějších odrazů původní planety Země a jejím přestěhováním na současné místo v kontinuu. V té době byl zmíněný obraz ve stavu, který by vaši vědci nazvali prvotním. Účelem tohoto stěhování a umístění bylo separovat ho od jakéhokoliv vlivu zdroje jeho původu čili všech ostatních a všeho ostatního. Toto bylo nutným opatřením, aby se dokázalo, že život jako takový může být zahájen bez vlivu či přispění kohokoliv, a proto může započít svůj vývoj sám o sobě a sám ze sebe. Takže při vytváření života do toho není zapojen žádný Bůh, žádné duchovní faktory ani nikdo jiný.

Potom, co pseudotvůrci s tímto stěhováním uspěli, vzali jednu jedinou organickou či živou buňku a vložili ji do prvotního oceánu na tomto odraze, který se nyní nazývá planeta Nula. Vyživovali tu buňku takovým způsobem, aby ji rozmnožili a rozšířili do mnoha dalších buněk. Vytvořili pro tu buňku, nyní již pro ty buňky, vhodné biochemické a fyzikální podmínky v oceánu a na planetě Nula vůbec, aby se dále vyvíjely. Prostřednictvím idejí svých vlastních myslí promítli do těch buněk různé prvky, které daly impuls pro postupný a zdánlivě evoluční vývoj životních forem od jedné jediné buňky až ke složitým organickým životním formám, což vyvrcholilo objevením se různých ryb a oceánských organických tvorů. Z nich byl prostřednictvím projekce příslušných idejí sentientní mysli pseudotvůrců zahájen postupný vývoj dalších zvířecích životních forem, ptáků a hmyzu, vedoucí k objevení se těchto specifických životních forem. Účelem této fabrikace bylo dokázat, že ryby, hmyz, ptáci a zvířata se vyvíjeli samostatně a sami od sebe, bez jakéhokoliv vlivu a dopadu od kohokoliv kdekoliv. Chápeš, Petře, v okamžiku, kdy akceptuješ, že všechny tyto nesentientní životní formy jsou v určité míře závislé na někom sentientním, okamžitě bys odmítl možnost, že se tyto životní formy vyvinuly samy od sebe. V tom případě bys musel usoudit, že se život neobjevil sám od sebe a sám o sobě, bez přispění a iniciace kohokoliv, ale že je produktem nějaké velmi komplikované projekce sentientní mysli.

Takový závěr by zmařil účel, pro který chtěli pseudotvůrci aktivovat negativní stav a zfabrikovat typické lidi. Pro ně bylo životně důležité dokázat, že se sentientní život vyvíjí z nesentientních životních forem evolučním způsobem, a ne opačně: že všechny nesentientní životní formy jsou produktem a reflexí aktivit sentientní mysli, v tomto případě Mé Absolutní Sentientní Mysli.

Zde máš opět příslovečnou pozici vzhůru nohama, kterou bylo potřebné nastolit, aby negativní stav došel ke své škodlivé plodnosti. Jinými slovy, jestliže v pozitivním stavu je vše určováno a vše vzniká na základě aktivit sentientní mysli a v absolutním smyslu na základě aktivit Mé Absolutní Sentientní Mysli, pak v tom případě v pseudoživotě negativního stavu a v jeho konečném produktu - v lidském životě - je zapotřebí uspořádat vše tak, aby to vytvářelo nesporný dojem, založený na vědecky pozorovatelných faktech, že nic není závislé na aktivitách sentientní mysli, ale že to má svůj vlastní nezávislý život. A nejen to, ale že se sentientní mysl lidí vyvinula z nižších životních forem, vlastně ze slovutné jedné organické buňky, tak příhodně umístěné do oceánu na planetě Nula a ovlivňované pseudotvůrci, a ne naopak.

Samozřejmě, jak víš z geologické a paleontologické historie planety Nula, v tomto tak zvaném evolučním procesu došlo k mnoha neúspěchům. Nebudeme zacházet do povahy těchto neúspěchů, neboť účel této rozpravy je jiný. Zde budujeme základ, na kterém lze dát nejsprávnější a nejvhodnější odpověď na tvou otázku, Petře, a jak se to všechno týká současného stavu věcí.

Podvod a klam pseudotvůrců za tohoto uspořádání je jasný. Za prvé, oni byli těmi, kdo umístil onu jednu živou do prvotního oceánu na této planetě. Za druhé, ta buňka byla vzata ze zvířecích forem existujících jako projekce sentientní mysli na fyzické planetě Zemi. Za třetí, původ té jednotlivé živé buňky, jakož i všech ostatních buněk ve jsoucnu a bytí, byl počátečně vytvořen z Mých Absolutních Idejí při tvoření sentientních životních forem. Za čtvrté, již vytvořené sentientní entity produkovaly své vlastní ideje různých životních forem jako reflexi jedinečných a specifických procesů své duševní činnosti, obsažených v myšlenkách, emocích, pocitech, myšlení, chtění, náklonnostech atd. Takže ať na celý projekt pseudotvůrců pohlížíš jakýmkoliv způsobem, ať se vám na vaší planetě jakkoliv zdá, že všechny nesentientní životní formy jsou nezávislé na aktivitách sentientní mysli, ve své konečné funkci jsou všechny závislé na aktivitách sentientní mysli a v absolutním smyslu na aktivitách Mé Absolutní Sentientní Mysli.

Tento faktor závislosti lze dokázat na typu zvířecích životních forem existujících na vaší planetě a na tom, jak zvířata reagují na lidi v důsledku duševní činnosti lidí. Jak víš, v pozitivním stavu mají a promítají všechny sentientní entity jen pozitivní, laskavé, jemné a milující, pečující a ohleduplné myšlenky, emoce, pocity, náklonnosti a všechno ostatní pozitivní a dobré, co se nachází v jejich duchu a v jejich duši. Souvztažné faktory těchto rysů a charakteristických znaků mohou odrážet jen to, čím jsou a co promítají tyto entity. Z toho důvodu se zvířecí formy pozitivního stavu jeví v důsledku zpětné vazby jako krásné, jemné, milé a vůbec pozitivní.

Na druhé straně je v negativním stavu a v lidském životě na planetě Nula situace jiná. Zde jsou zvířata souvztažnostmi a reflexemi duševních procesů, které jsou ve většině případů negativní, násilnické, nenávistné, dravé, surové, bezohledné, netrpělivé, zuřivé, zbabělé, teritoriální, sobecké, chamtivé, necitlivé atd. Naproti tomu Můj vliv a přítomnost Mých představitelů a ostatních Mých lidí na planetě Nula umožňuje, aby se některé zvířecí životní formy podobaly těm, které se vyskytují v pozitivním stavu. Důvodem toho, proč hovoříme, že se jim podobají, a ne že jsou stejné, je to, že drtivá přítomnost a kondenzace negativního stavu na planetě Nula má negativní vliv i na tyto typy zvířat. Proto nejsou tato zvířata přesně taková, jaká se vyskytují v pozitivním stavu. Dokonce i v jejich případě jsou za určitých okolností velmi často v jejich chování přítomny některé výše popsané negativní charakteristické rysy. Toto je jasnou reflexí lidské mentality, která může v různé době či dokonce současně projevovat jak pozitivní, tak i negativní myšlenky, pocity, emoce, náklonnosti atd.

Jak z těchto příkladů vidíš, bez ohledu na zdání, které ti říká, že zvířata na vaší planetě mají svůj vlastní, nezávislý život, jejich funkce i možnost, že vůbec existují, je závislá na přítomnosti lidí a na jejich duchovních, duševních, fyzických a všech ostatních typech aktivit. Takže při hodnocení faktoru možností, že vaše zvířata mají nezávislou inteligenci, racionalitu, senzitivnost, pocity či cokoliv tak typicky lidské či mající sentientní mysl vůbec a že jsou schopna sama od sebe a sama o sobě reagovat na některé typy potřeb lidí, je nutné si uvědomit, že to, na co reagují, nevychází z jejich niterných schopností tak působit, ale je to z projekce sentientní mysli a z očekávání, která do nich vkládají lidé. Z idejí poskytování možných služeb lidem a ostatním sentientním entitám byly zformovány zvířecí instinkty, které umožňují zvířatům reagovat na podněty prostředí a na projekce lidských duševních procesů. Proto se zdá, jako by zvířata měla nějaké elementární či dokonce rozvinutější duševní schopnosti, podobné sentientní mysli. Zatímco ve skutečnosti jsou tyto situace odrazem a souvztažností sentientních duševních schopností, které ty pozorovatelné schopnosti ve zvířatech udržují.

Doporučovalo by se vám tedy nepřipisovat zvířatům něco, co nemají. Vašimi vědeckými výrazy se to nazývá antropomorfizace zvířat, což znamená připisování lidských duševních anebo jakýchkoliv jiných charakteristických rysů zvířatům. Díky povaze jejich instinktů mohou být některá zvířata cvičena k tomu, aby reagovala na lidské duševní a fyzické stavy a aby se stala varovným majákem při prevenci takových stavů. Pro svůj instinkt či pud a citlivost na signály, které přicházejí z jejich lidského a geografického prostředí, z energií, které okamžitě předcházejí jakýmkoliv neobvyklým událostem, jsou schopna na ty události reagovat obranným způsobem. Tuto reakci lidé charakterizují jako předtuchu a předvídání. Avšak ve skutečnosti v tomto stavu nejde o něco, co je vlastní zvířatům samo o sobě a samo od sebe, ale o instinktivní prvek v nich, který jim dovoluje reagovat na ty energie, jež předcházejí jakékoliv události. Takže řekněme to ještě jednou: reagují na zevní podněty, a ne na niterné dispozice, které by jim umožňovaly samostatně hodnotit a určit situaci.

V lidském pojímání faktorů, popsaných výše, o původním účelu, kvůli kterému se objevily zvířecí životní formy, se tento účel vytratil. Ve skutečnosti to tak pseudotvůrci učinili záměrně, aby lidé neměli žádnou možnost dospět k těmto závěrům o zvířecích životních formách. Na jedné straně bylo nevyhnutelné pro lidi předpokládat, že zvířata mají svůj vlastní život, nezávislý na duševních aktivitách sentientní mysli; a na druhé straně - protože vidí a mají zkušenost z chování a konání zvířat - by lidé předpokládali, že v určitém smyslu se z nějakých důvodů vyvinuli evolučním procesem ze zvířat, bez jakékoliv účasti Inteligence či Duchovní Entity, která by naplánovala do nejmenších podrobností úplně všechno, z čeho se uskutečnil sentientní život. V tomto smyslu, bez ohledu na to, jak pozitivní či užitečná zvířata lidem připadají, jejich funkce na této planetě je to, aby sloužila v rukou negativního stavu k vyvrácení existence čehokoliv duchovního či nezávislého na evolučních a přírodních silách.

Nicméně jde ještě o něco jiného. Týká se to spíš domácích mazlíčků, na kterých lidé tak lpí, a netýká se to jiných zvířat vůbec. Jde zde o faktor vzájemné závislosti. Přijetím určitých typů zvířat do svých domácností, vyjmutím z jejich specifického prostředí, učinili lidé své domácí mazlíčky na sobě závislými. Současně na základě faktoru svého vlastního lpění na svých domácích miláčcích se lidé stali na nich také závislými. Tím lidští tvorové posílili své negativní tendence být při naplňování svých emocionálních či jakýchkoliv potřeb závislí na něčem zevním, co je mimo ně, v tomto případě na svých domácích miláčcích.

Jak tedy z tohoto faktu vidíš, funkcí zvířat v tomto ohledu je z pozice negativního stavu držet lidi ve stavu závislosti na zevních faktorech, a ne na jejich niterných duchovních faktorech. Jen co uvykli faktu, že jejich emocionální potřeby či jakékoliv potřeby naplňuje někdo jiný nebo něco jiného zvenku, v tomto případě jejich domácí miláčkové, jejich schopnost niterného nezávislého spoléhání se na sebe zakrňuje, a na základě toho faktoru si uzavírají cestu k svému nitru, kde existuje a je k dispozici všechno potřebné pro jejich život, ať je to cokoliv, aby mohlo být naplněno nejvhodnějším a nejpotřebnějším způsobem.

Tato situace jasně naznačuje, že přirozeností lidského života je neustále vyhledávat všechny formy závislosti na někom jiném či na něčem jiném. V rukou negativního stavu slouží zvířata, a zejména domácí miláčkové, tomuto účelu dobře.

Takže k jakému užitku slouží zvířata v lidském životě? jinému účelu slouží zvířata jako taková a jinému domácí miláčkové.

Zvířata na planetě Nula jsou konkrétní ilustrací a demonstrací zevnější manifestace různých lidských náklonností, emocí, pocitů a přirozenosti negativního stavu a lidského života, poskytující všem ostatním důležité vstupní informace o tom, jaký druh myšlenek, pocitů, emocí, náklonností či životního stylu obecně si naprosto nikdy nezvolit. Současně jasně ilustrují důsledky takových negativních a nezdravých charakteristických rysů pro prostředí, ve kterém lidé a tvorové negativního stavu sídlí, a jaká je zpětná vazba pro jejich tvůrce. Negativní duševní projekce, které umožňují v tomto případě život zvířat, produkují negativní zpětnou vazbu pro ty, kteří vytvářejí jejich projekce, čímž posilují jejich negativitu a kupí na sebe jejich duševní a všechny ostatní problémy. Pokud dostanete zpětnou vazbu od svých vlastních negativních projekcí - koneckonců, v takovém případě není možný žádný jiný typ zpětné vazby než negativní - vaše negativita se kupí a díky tomu faktoru se i všechny vaše problémy posilují a hromadí. Tato zpropadená sebenapájející se smyčka negativního stavu v lidském životě je dobrým příkladem toho, jak by se život neměl nikdy pojímat, prožívat, praktikovat či prostě žít. A protože zvířata na planetě Nula svým vlastním chováním a skutky tuto situaci odrážejí, je v tomto smyslu jejich užitek v ilustrování a demonstrování tohoto faktoru.

Je něco pozitivního v působení zvířat na planetě Nula? Ano i ne. Část ‚ano‘ této odpovědi je obsažena ve faktu, že zvířata přispívají tím či oním způsobem k ekologické rovnováze planetárního prostředí, ve kterém může a smí lidský život prosperovat. Poskytují tedy něco, pomocí čeho jsou lidé schopni ilustrovat přirozenost svého lidského života. Kromě toho, některá zvířata slouží jako potrava v lidské spotřebě, aby poskytla nutné energie jejich tělům, ve kterých mohou jejich duch a duše manifestovat svůj život. Část ‚ne‘ této odpovědi je ve faktu, že lidský život je založen na principech negativního stavu. Takže všechno, co přispívá k náležité manifestaci lidského života, se stává přispívajícím faktorem pro zachování negativního stavu.

Pokud jde o domestikovaná zvířata či domácí mazlíčky, kromě dobře cvičených psů, poskytujících svým pánům zdravotnické služby (slepcům, duševně, fyzicky a jinak postiženým lidem a při podobných stavech), jejich užitek je ve faktu, že ukazují následky vzájemné závislosti a jaký může být lidský život komplikovaný a k čemu vede taková závislost na zevních faktorech a co pro lidi v jejich osobním životě vytváří. Do tohoto okamžiku se z pozice pozitivního stavu považovalo držení zvířat v lidském prostředí z jakýchkoliv jiných důvodů, než je lpění na nich nebo prostě jejich vlastnění nebo hraní si s nimi, za neškodné obtěžování.

Avšak v okamžiku, kdy se lpění na nich stane zvykem až do bodu úplné závislosti na nich, takže cítí, že nemohou bez nich žít či být, pak v takovém případě to už není neškodným obtěžováním, ale skrz naskrz nadvládou negativního stavu. Nezapomínejte na jeden důležitý fakt: na planetě Nula se, zejména v současné době, mohou všechna zvířata, a hlavně domácí mazlíčkové, stát mocným nástrojem v rukou sil negativního stavu, aby nepříznivě ovlivňovala a manipulovala lidmi a komplikovala jejich život. Nezáleží na tom, nakolik se majitelé se svými zvířaty těší, nezáleží na tom, do jaké míry navenek slouží svým pánům pro nějaké potěšení nebo pro poskytnutí něčeho za zdánlivě pozitivním účelem, přesto jsou z negativního stavu, a proto je síly negativního stavu mohou využít pro svoje vlastní záměry.

Dalším ilustračním a demonstračním účelem, pro který bylo lidem dovoleno držet si ochočená nebo domácí zvířata, je odrážení na konkrétních příkladech, že pokud má mít negativní stav nějakou šanci uchytit se ve svém vlastním pseudojsoucnu a pseudobytí, potřebuje, aby ho milovali a starali se o něj. Tento faktor zobrazuje a demonstruje jeden rozhodující a velmi důležitý princip: že nic nemůže žít, být naživu, fungovat a manifestovat svou přirozenost, pokud to sentientní mysl nemiluje a nestará se o to. Aby se ilustroval a demonstroval tento princip, některé sentientní entity, jak víš, Petře, souhlasily na základě své vlastní svobodné vůle a volby také s tím, že budou milovat a starat se o negativní stav, jako i o všechny formy manifestace jeho pseudoživota. Bez takové lásky a péče by negativní stav a ani žádný jiný stav či život vůbec neměl žádnou šanci dospět do své vlastní nepříznivé zralosti a utkvět ve vědomí sentientních entit, a tak se stát svou vlastní nezávislou pseudorealitou, která se z praktického stanoviska sama sobě jeví jako vlastní pravá realita. Tím, jak lidé milují a pečují o své mazlíčky, kteří mají v obrovské většině výlučně negativní souvztažnost, velmi dobře ilustrují a demonstrují tuto lásku a starostlivost o negativní stav. Užitek, jaký poskytují domácí zvířata celému Stvoření a pseudostvoření, je v této ilustraci a demonstraci.

Pokud jde o Mé reprezentanty na planetě Nula a o jejich konkrétní zaměstnávání se svými mazlíčky, jejich situace by mohla být vratká a nebezpečná v tom smyslu, že jestliže renegáti nemají k dispozici žádný jiný přístup, jak je nepříznivě ovlivňovat čili jimi manipulovat nebo jak učinit jejich život mizerným, využijí jejich mazlíčky k tomu, aby se k nim dostali. Toto se odnedávna stalo důležitým faktorem. Jak si pamatuješ, Petře, po tvém příchodu do ruské Moskvy ti bylo sděleno, že byl nastolen nový milník a uvedeno do pohybu něco zcela odlišného. To docela mění způsob působení každého, ale zejména renegátů. Za tohoto předpokladu se změnila i funkce zvířat a domácích miláčků. A protože tato zvířata jsou v určitém smyslu jejich tvory, renegáti je budou využívat k tomu, aby se k vám dostali a vyvolali u vás nějaké komplikace a nevhodná zasahování.

Jak si pamatuješ, bylo vám řečeno, že vaše energie jsou velmi potřebné při spolupráci se členy Nového vesmíru a s pseudotvůrci. Protože si síly negativního stavu uvědomují, že vaše energie jsou potřebné pro tuto důležitou práci, budou se jakýmikoliv prostředky snažit odlákat vás na vedlejší kolej, aby vás zapojili do nějakých zbytečných a marných aktivit, které by vyčerpaly vaše energie, a tak znemožnily přístup k čemukoliv jinému. Vaši domácí mazlíčci budou tomuto účelu sloužit velmi dobře. Jen se podívejte, kolik zájmu, času, úsilí, různých zdrojů, peněz a ostatních věcí věnujete svým miláčkům. To všechno si vyžaduje vaše energie. Vaším angažováním se v takových aktivitách v zájmu svých miláčků se zbytečně promrhají vaše energie. Nejsou vkládány do vaší práce pro Mne ve snaze spolupracovat se členy Nového vesmíru a s pseudotvůrci.

Kromě toho, jak si pamatuješ, Petře, vždy, když hovoříš s někým, kdo má domácí mazlíčky, takový rozhovor se nutně zvrtne na povídání o tom, jací jsou roztomilí, jak rozkošní, líbezní a že je považují za svoje miminko nebo dětičky. Takový rozhovor lze považovat za vychytralý prostředek, odvádějící od různých záležitostí, prostředek, který vypracoval negativní stav. Je to mrháním vzácné energie a času, které by mohly být využity mnohem produktivnějším a užitečnějším způsobem. Například v telefonickém rozhovoru, když lidé, kteří jsou u tebe na návštěvě, volají domů, jednou z jejich prvních otázek je: Jak se má můj miláček? Znační čas prostě tráví hovorem o svých mazlíčcích, jako by v jejich životech neexistovalo nic důležitějšího než jejich miláčci. A toto je past negativního stavu, která má nepříznivý vliv i na Mé představitele, kteří vlastní taková domácí zvířátka. Naneštěstí si vědomě neuvědomují, že jejich lpění na miláčcích je účinným nástrojem v rukou negativního stavu, a v současnosti zejména v rukou renegátů, aby tajně ovlivňovali jejich životy, a tak je okrádali o jejich životní energie, které je potřebné vkládat do jejich snahy spolupracovat se členy Nového vesmíru a s pseudotvůrci. Jejich lásku a péči o své miláčky můžete v určitém smyslu chápat jako lásku a péči o negativní stav. A toto je duchovně velmi nebezpečný aspekt takové lásky a péče.

Tedy, jak víš, Petře, není Mou věcí přikazovat či nařizovat komukoliv, co má dělat, jak to má dělat, jaký má být, co má mít anebo co mít nemá. Každý z vás může být anebo smí dělat, anebo smí mít cokoliv, co chce. Avšak nezapomínejte na své priority. Také nezapomínejte na lidskou tendenci ospravedlňovat své vlastní preference; v tomto případě to, proč potřebují vlastnit domácí miláčky. Protože jste Mne v tomto ohledu prosili o radu, kvůli současně existující duchovní situaci a kvůli tomu, co všechno s sebou přináší a jaká je vaše pozice a jaký je účel, bylo by pro vás i pro nás všechny mnohem prospěšnější a lepší, kdybyste se vzdali touhy mít takové domácí mazlíčky, anebo aspoň toho, že byste již víc neměli žádná domácí zvířátka poté, co současná vyčerpají přirozeným způsobem svůj pseudoživot (pokud, samozřejmě, váš zdravotní nebo duševní stav není natolik vážný, že by opodstatňoval jejich vlastnění). Tato rada je v zájmu vaší vlastní ochrany a vašeho bezpečí. Toto není nařizováním či přikazováním.

Chci jen to, abyste věděli, že nemáte absolutně ani ponětí, co znamená či představuje životní fáze, do které jste nedávno vkročili. V této fázi budou zvířata a vaši mazlíčkové využíváni k ohrožování a rušení vaší práce pro Mne a budou vás okrádat o vaše vzácné energie, které jsou potřebné na tuto práci víc než kdykoliv předtím. Pouvažujte o tom a učiňte své vlastní volby. Avšak neztěžujte si na důsledky jakýchkoliv takových voleb. A toto je všechno, co je potřebné v této době o této věci říci.

Peter: Děkuji Ti mnohokrát za toto rozsáhlé pojednání. Mnohým čtenářům tohoto dialogu se pravděpodobně nebude líbit, co se v něm oznamuje ohledně jejich domácích mazlíčků. Velmi se obávám, že mne obviní z promítání mých vlastních předsudků a zaujatosti, jaké mám vůči zvířátkům, a zejména vůči domácím miláčkům. Je možné, že si budou myslet, žes to nebyl Ty, kdo řekl všechny tyto věci, ale že jsou to moje vlastní osobní výmysly.

Pán Ježíš Kristus: Což o to, taková obvinění či cokoliv tohoto druhu jsou, Petře, naneštěstí někdy nevyhnutelná. Jak jinak můžete zdůvodnit své potřeby vlastnit domácí miláčky či cokoliv jiného, než tím, že budete považovat cokoliv, co je v rozporu s těmito potřebami anebo s vaším ulpíváním, za nepravdivé, a v tomto konkrétním případě, za nepocházející ode Mne? Jak víš, jedním z hlavních důvodů, proč vedeme tyto dialogy, bylo to, aby se v jejich čtenářích aktivovalo uvědomění různých záležitostí, na kterých potřebují pracovat, neboli aby učinili správné volby. Je zjevné, že pokud se někdo, kdo vlastní domácí mazlíčky, v tomto ohledu na základě našich výroků urazí, pak to jen znamená, že taková osoba má vážné problémy, na kterých potřebuje pracovat - samozřejmě, pokud se tak odhodlá na základě své vlastní svobodné vůle a volby. Tyto Dialogy a to, co obsahují, může každý, kdo je čte, považovat za příležitost napravit své cesty, zkorigovat či odstranit své problémy - pokud by zjistil anebo jestli by poznal, že je má. Protože jste konec konců lidé, i když jste Mými představiteli, přece jen máte jako lidští tvorové ve své povaze problémy a všechno, co je tak specificky obsaženo v lidské přirozenosti. Ta přirozenost je snadno ovlivnitelná negativním stavem. Formou těchto Dialogů a v tom, co obsahují, je vám poskytnut nástroj takové problémy si uvědomit s příležitostí jejich napravení. Zda se této příležitosti chopíte, anebo ne, závisí výhradně na vás. Ani Já, ani nikdo v pozitivním stavu vás nebude odsuzovat za to, co si v tomto ohledu zvolíte. Udělejte, co pro sebe uznáte za vhodné. Nezapomínejte však na následky.

Peter: Děkuji Ti za toto připomenutí. Je dnes ještě něco, co bys chtěl okomentovat?

Pán Ježíš Kristus: Jeden stručný komentář ohledně tragédie, která se odehrála před dvěma dny v Minsku, v Bělorusku. při této tragédii zahynulo 54 či více většinou mladých lidí tak, že se navzájem udupali v panice během masového (několikatisícového) shromáždění, aby oslavili Den piva (pití piva). Jak víš, náhle a téměř zčistajasna se nad náměstím, kde byli shromážděni, objevil temný mrak a několik minut se na ně vylévala průtrž mračen s kroupami. V panické snaze uniknout se navzájem udupali k smrti. I když k takovým fenoménům dochází při masových shromážděních během sportovních událostí, pravě tento byl unikátní v tom, že zmíněný mrak se objevil jen nad náměstím, kde se konalo to shromáždění, a nikde jinde, a to tak, jako by někdo pečlivě naplánoval, aby k této tragédii došlo. Mohu tě ujistit, Petře, že bylo naplánováno, aby se to stalo.

Pro vaši informaci, v té chvíli došlo k určité události v jedné z pseudodimenzí renegátů - v dimenzi, která souvztaží s městem Minsk v Bělorusku - během jejich vnitřní potyčky. V průběhu této potyčky došlo k výbuchu násilí vůči jedné z jejich skupin, která se pokoušela oddělit od ostatních a nastolit vlastní nezávislost. V důsledku toho byla rozdrcena a uvězněna v jednom z jejích hlubokých pekel. Aby doplnili stav, se kterým ta skupina souvztažila anebo který zaujímala, bylo potřebné zinscenovat katastrofu, během které by zahynulo několik lidí mladé krve, aby tak převzali místo těch, kteří byli rozdrceni a uvězněni v peklech. Jak sis povšiml, měla oslava negativní charakter, protože jejím úmyslem bylo oslavovat něco, co nemělo žádnou pozitivní konotaci - alkohol. Odtud tedy odměna negativního charakteru ve formě odplaty.

Ta událost je kromě toho další formou ilustrace a demonstrace prohnilého charakteru masových shromáždění, která nemají žádnou pozitivní konotaci, ale jsou divoká, bouřlivá, šílená, nepředvídatelná a úplně iracionální - což je typické pro přirozenost a životní styl negativního stavu. A toto je vše, co jsem nyní chtěl k této události říci. Ohledně této tragédie je toho víc k probrání, ale je předčasné to zjevit. Toto byl velmi dlouhý dialog, Petře. Pokud nebude naznačeno jinak, navrhoval bych, abychom si udělali v našich rozmluvách několik dnů přestávku. Běž v pokoji, Petře, a užívej si svého pobytu s Ludmilou a Viktorem v ruské Moskvě.

Peter: Děkuji Ti mnohokrát za Tvé příspěvky, týkající se těchto záležitostí.

OSMDESÁTÝ PÁTÝ DIALOG

Zdroj: http://duchovniinfo.cz/dialog1.html



Print Friendly and PDF

ÚVOD | DUCHOVNO | KONTAKTY | MAPOVÁNÍ STRÁNKY | ZPĚT